środa, 14 marca 2012

Zapiśnik aukcyjny

Zrobiłam zapiśnik, który jest wygraną w aukcji dla chorego chłopca - Mikołaja. Format A5, w środku 100 kartek w kratkę. Użyłam tym razem kartek z bloku papieru w 100% zrobionego z odzysku - także ten zapiśnik jest mocno ekologiczny  ;)

Na okładkę użyłam papierów My Minds Eye - miałam nie zachwalać żadnych konkretnych papierów, tym bardziej, że zupełnie nic za to nie dostaję ALE te papiery są tak cudne, że nie mogę o tym nie napisać.
Jakościowo są niesamowite - nie za grube, nie za cienkie, takie akuracik. Są zadziwiająco elastyczne - nic nie pęka na zagięciach, bardzo łatwo się nimi okleja okładki.
No i te wzory! Kolory! To są gotowce! Jak je biorę do ręki, na biurko to robota robi się prawie sama ;) Mogłabym sobie nimi wytapetować ściany w pracowni ;)
To się rozpisałam ;) ale kończę już zachwyty, wrzucam fotki :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz